Vragen als bezoeker

Heb ik een account nodig om tickets te bestellen?

Nee je hebt geen account nodig om tickets te bestellen, enkel als organisator heb je een account nodig. Als bezoeker worden je tickets per mail bezorgd of kan je je tickets rechtstreeks downloaden na de betalingsbevestiging

Ik heb meerdere tickets besteld. Deze staan allemaal op mijn naam. Is dit een probleem?

Nee, elk ticket heeft een unieke QR-code en geeft dus eenmalig voor 1 persoon toegang tot het evenement.

Ik ontving geen e-mail met tickets, wat nu?

Heb je je tickets ook niet kunnen downloaden na je betalingsbevestiging? Tot de dag voor het evenement kan je ons contacteren via info@your-tickets.be. Vermeld hierbij zeker het volgende:
 - Het e-mailadres waarmee je bestelde
 - De naam van het evenement

Op de dag zelf kan je met je betaalbewijs en identiteitskaart naar het evenement gaan. Aan de ingang zullen jouw tickets worden opgezocht in het systeem.

Ik ben mijn tickets verloren of vind ze niet meer terug, wat nu?

Je kan je ticket opnieuw downloaden via onze TicketLost pagina.

Tot de dag voor het evenement kan je ons contacteren via info@your-tickets.be. Vermeld hierbij zeker het volgende:
 - Het e-mailadres waarmee je bestelde
 - De naam van het evenement

Op de dag zelf kan je met je betaalbewijs en identiteitskaart naar het evenement gaan. Aan de ingang zullen jouw tickets worden opgezocht in het systeem.

Ik heb te veel tickets besteld. Kan een deel van de tickets terugbetaald worden?

Wij kunnen hierover niet beslissen. Gelieve contact op te nemen met de organisator.

Ik ben verhinderd om naar het evenement te gaan. Kan ik mijn tickets annuleren?

Nee, een aankoop via Your-Tickets is onherroepelijk. De wettelijke bedenktijd geldt niet bij aankoop van tijdsgebonden product zoals tickets. De tickets zijn niet persoonsgebonden en dus overdraagbaar.

Vragen als organisator

Hoeveel servicekosten betaal ik?

Voor normale evenementen zonder zitplaatsen bedragen de servicekosten €0,50 + 1% van de ticketprijs.
Voor evenementen met genummerde zitplaatsen bedragen de servicekosten €0,60 + 1% van de ticketprijs.
Kosten excl. BTW

Je hebt de keuze om deze kosten door te rekenen aan je bezoekers of om deze zelf te betalen. Je kan je voorkeuren wijzigen via "Mijn profiel".

Ik wil mijn evenement annuleren, wat met refunds?

Dit kan door ons te contacteren via info@your-tickets.be, wij nemen alle zorgen van je over en betalen je bezoekers hun geld terug. De refundkost per ticket bedraagt €0,30.

Kan ik handscanners huren om de manuele scan op pc te gebruiken?

Dit kan zeker, wij verhuren handscanners aan €10,-. Deze oplossing werkt zeer vlot en biedt het voordeel dat er permanent scanners aan de kassa van jouw evenement aanwezig zijn.

Wanneer word ik uitbetaald?

Zonder voorgaande communicatie, vindt de uitbetaling steeds plaats de eerste werkdag na het evenement.

Staat jouw vraag er niet tussen?

Neem dan eens een kijkje op onze "Ontdek hoe het werkt" pagina misschien vind je daar meer uitleg.
Je kan ons ook steeds contacteren op info@your-tickets.be. Doorgaans heb je binnen de 24u een antwoord van ons.