Vragen als bezoeker

Nee je hebt geen account nodig om tickets te bestellen, enkel als organisator heb je een account nodig. Als bezoeker worden je tickets per mail bezorgd of kan je je tickets rechtstreeks downloaden na de betalingsbevestiging.

Nee, elk ticket heeft een unieke QR-code en geeft dus eenmalig voor 1 persoon toegang tot het evenement.

Heb je je tickets ook niet kunnen downloaden na je betalingsbevestiging? Check zeker eens of je mailbox niet vol zit anders zullen onze e-mails niet toekomen. Tot de dag voor het evenement kan je ons contacteren via info@your-tickets.be. Vermeld hierbij zeker het volgende:
- Het e-mailadres waarmee je bestelde
- De naam van het evenement

Op de dag zelf kan je met je betaalbewijs en identiteitskaart naar het evenement gaan. Aan de ingang zullen jouw tickets worden opgezocht in het systeem.

Je kan je ticket opnieuw downloaden via onze TicketLost pagina.
Check zeker eens of je mailbox niet vol zit anders zullen onze e-mails niet toekomen.

Tot de dag voor het evenement kan je ons contacteren via info@your-tickets.be. Vermeld hierbij zeker het volgende:
- Het e-mailadres waarmee je bestelde
- De naam van het evenement

Op de dag zelf kan je met je betaalbewijs en identiteitskaart naar het evenement gaan. Aan de ingang zullen jouw tickets worden opgezocht in het systeem.

Wij kunnen hierover niet beslissen. Gelieve contact op te nemen met de organisator.

Nee, een aankoop via Your-Tickets is onherroepelijk. De wettelijke bedenktijd geldt niet bij aankoop van tijdsgebonden product zoals tickets. De tickets zijn niet persoonsgebonden en dus overdraagbaar.

Vragen als organisator

Voor normale evenementen zonder zitplaatsen bedragen de servicekosten € 0,55 + 1% van de ticketprijs, excl. BTW.

Je hebt de keuze om deze kosten door te rekenen aan je bezoekers of om deze zelf te betalen. Je kan je voorkeuren wijzigen via de instellingen van je evenement.

Dit kan door ons te contacteren via info@your-tickets.be, wij nemen alle zorgen van je over en betalen je bezoekers hun geld terug. De refundkost per ticket bedraagt €0,30 excl. BTW.

Dit kan zeker, wij verhuren handscanners aan € 25,00 excl. BTW. Deze oplossing werkt zeer vlot en biedt het voordeel dat er permanent scanners aan de inkom van jouw evenement aanwezig zijn. Elke scanner is voor zien van 4G. We sturen de scanners de week voor het evenement naar je op met de post. Het pakket is voorzien van een retour ticket zodat je deze de week na het evenement meteen kan terugsturen.

Zonder voorgaande communicatie vindt de uitbetaling steeds plaats de eerste werkdag na het evenement. Via je account kan je vervolgens je factuur en verkoopbalans downloaden.

Ja dit is mogelijk. Wij voorzien een facturatiemodule waarbij je bezoekers in de checkout de mogelijkheid hebben om een factuur op te vragen. Contacteer ons gerust als je deze module wil aanzetten.

Staat jouw vraag er niet tussen?

Neem dan eens een kijkje op onze 'Ontdek hoe het werkt'. Op deze pagina vind je misschien meer uitleg.
Je kan ons ook steeds contacteren op info@your-tickets.be. Doorgaans krijg je binnen de 24u een antwoord.